Тел. : 02/ 8181 081
           02/ 8181 070
 GSM: 0897 871 857
           0888 831 69
0
 
  Вашият информационен източник за печатни комуникации, дизайн и предпечат
 
     
е-бюлетин #31 - Юли 2008

В този брой:

   Накратко:

   • Пазарът на широкоформатен печат през 2007 година. Годишният приход от хардуер, медии и мастила нараства. Статия от Лиз Сиепниевски Лоуг I.T. Strategies
   • Световно известният лидер в решения за опаковъчната промишленост EskoArtwork придобива Mikkelsen Graphic Engineering
   • Нови продукти и цени от Hasselblad


   Продукти:

   • Система за подаване на мастилото за серията широкоформатни притнери Blizzard от Mutoh
   • Нови "Милд Солвент Плюс" мастила
   • От месец юни 2008 Адком предлагана българския пазар тримерите и професионалните режещи инструменти на фирма Fletcher-Terry
   • Graphtec пусна нов скенер CX300
   • Компанията XEROX отново изпреварва събитията

   Цени:

   • Специална лятна промоция от Mutoh

 
Пазарът на широкоформатен печат през 2007 година. Годишният приход от хардуер, медии и мастила нараства. Статия от Лиз Сиепниевски Лоуг I.T. Strategies
Пазарът на широкоформатен печат в световен мащаб е генерирал общи приходи от продажби на хардуер, мастила и медии на стойност 8,9 млрд. долара през 2006г., като очакваните резултати са да достигне 11.9 млрд. долара през 2011г. с годишна норма на растеж от 6%.

Пазарът става все по-конкурентноспособен с производството на нови продукти от категориите UV - за плосък и ролен печат, които се съревновават с продукти на водна и солвентна база.

Приходът от продажби на широкоформатни мастилено-струйни принтери се очаква да нарастне от 1.7 млрд. долара през 2006г. до 2.2 млрд. долара през 2011г. със среден годишен ръст от 6 %. Въпреки това, прогнозите са процентът от продажби на хардуер да се свие спрямо общият процент продажби през 2011г., заради увеличаващия се процент на медиите, поради по-голямото търсене на екзотични и скъпи медии като: канави, платове, хартии за репродукции, плоскости от най-различен вид и др.

Средно-годишният ръст от дохода на глобалния пазар на медии за широкоформатен печат ще се увеличи със 7% от 3.7 млрд. долара през 2006г. до 5.2 млрд.долара през 2011г. По отношение на цялостния пазарен приход (хардуер, медии и мастила), медиите ще нарастнат от 41% през 2006г. до 43% през 2011г. Това се дължи предимно на разрастващото се търсене на екзотични фолиа, платове, канави и др, както и на увеличаващата се база на инсталирания хардуер. Многообразието от предлагани мастилено-струйни принтери на водна, солвентна или UV база предразполага за нарастващ избор на видове медии като плат, дърво, метал, стъкло и всъщност почти всичко на което искате да се печата.

Обемът на пазара на мастила за широкоформатен печат ще се увеличи от 3.6 млрд. долара през 2006г. до 4.6 млрд. долара през 2011г. със среден годишен ръст от 5%. Като цяло годишните продажби на мастила ще намалеят, заради преминаването от по-скъпите мастила на водна база в такива на солвентна и UV база, които са в по-ниска ценова група.

Предвиждане за водещи фактори и тенденции през 2007 година при широкоформатния печат

Външни фактори
Широкоформатния дигитален пазар е подсектор на външната реклама. Основни дялове в нея заемат аналоговите и дигитални технологии за печат. Аналоговите технологии: офсет, флексо, сито и др. видове печат заемат около 70% от пазара, чийто годишни приходи са около 100 млрд. долара, като сито печата заема около половината пазарен дял. Дигиталните технологии (предимно мастилено-струйният печат), но включващи също така и електрофотографията, термо трансфера представляват около 30%.

Дигиталният пазар продължава да се разраства, като стопява процентния дял на аналоговите технологии (сито печата). Той предлага пъти по-добро качество на отпечатъка, в сравнение със сито печата при приложения като фотографски отпечатъци например.

Вътрешни фактори
Проучванията в интериорната реклама сочат за разрастване на пазарния дял при солвентния, UV и водно базираните сектори на широкоформатния дигитален печат. Професионалния сектор в областа на машини с мастила на водна база отслабва поради агресивното навлизане на солвентния секторr. Въпреки нарастването на произвежданите в Китай, Корея и Тайван широкоформатни принтери, основното нарастване е в самите региони, поради голямото търсене там,А в Европа и Америка нарастването е слаб, поради ниските параметри на които тези машини отговарят.

Интериорна реклама на водна база
Пазарът на водно базирания сектор за дигитален широкоформатен печат е разделен на 60 до 91 см и над 91 см ширина, но средно месечните печатни обеми продължават да намаляват, поради конкуренцията на бързоразвиващите се сектори на еко солвентнат и UV база, чийто приложения намират приложения както в интериорната, така и във външната реклама без нужда от ламиниране на отпечатъците.

Въпреки това, принт центровете работещи в областта на интериорната реклама продължават да купуват основно широкоформатни принтери с мастила на водна база. Основното им предимство пред солвентните принтери работещи с агресивни мастила е, че могат да се използват в затворени помещения без нужда от допълнителни вентилационни системи. Процентът на продажби на принтери с мастила на водна база в глобален мащаб бива "подържан" и от фотографи и художници за отпечатъци на фотографии, художествени произведения и др.

Принтери на солвентна база от нисък клас
Машините от този клас се купуват предимно от клиенти, навлизащи в сферата на дигиталната печатна реклама. Те са един икономичен начин за стартиране на малък бизнес. I.T. проучванията сочат, че такъв тип принтери биват използвани за отпечатъци в интериорната и външната реклама и са основната причина за намаляването на дела на принтерите на водна база. Тази група принтери повлияха също и на принерите с агресивния солвент като позволиха работа и в офисни помещения.

Прогнизите за високия клас принтери работещи с мастила на агресивна солвентна база сочат за запазване на процента приход от продажби в глобален мащаб за периода до 2011г. Това се дължи най-вече на принтерите на UV база - особенно на ролните, тъй като предлагат по-благоприятна и екологосъобразна работна среда спрямо солвентните принтери.

Принтери на UV база
UV сектора на дигиталният печат, който навле на пазара преди няколко години, като в началото предлагаше принтери само за печат върху плоскости, се разрастна бързо до ролни и хибридни принтери. Хибридните UV принтери дават на принт-центровете гъвкавостта и възможността за печат върху плоски и ролни медии, както и бързо превключване от единия към другия вид. Проучванията предвиждат обемите от продажби на UV ролни и плоски принтери да започнат да конкурират машините от високия солвентен клас, както и сито печата. Също така като се спомена UV принтерите са много по-екллогични и безвредни за операторите, отколкото силния солвент, а и различните законодателства започват също да оказват натиск в посока ограничаване на силния солвент.

Общ размер на прихода от продажби по тип принтери

Секторът с машини работещи с мастила на водна база продължава да генерира сериозен обем от общите приходи при ширини на печат между 1.12 и 1.60 м. Принтери на еко-солвентна база продължават да са значителен генераторкупуват и ползват основно от по-малки принт-студия. Ръст в продажбите се забелязва и в UV сектора.

Прогнози за годишен доход от продажби през 2011г.

През 2006г. принтерите на водна база са реализирали пазарни приходи в размер на 44% от глобалният пазар на дигиталният печат, като през 2011г. това число се очаква да падне до 35%. Ръстът в продажбите на UV сектора се очаква да се увеличи от 903 млн. Долара през 2006г. до 2.7 млрд. долара през 2011г. със средно-годишен темп на растеж от 23%.

Мастилено-струйни принтери с мастила на водна основа: Приходи и Инсталирана база

Широкоформатните мастилено-струйни принтери с мастила на водна основа генерират общи приходи от хардуер, медии и мастила на стойност $3.9 милиарда през 2006 като се очаква до 2011 сумата постепенно да нарастне до $4.2 милиарда, с общ годишен темп на нарастване от 1%. През 2006, най-големият пазарен секртор на aqueous принтери е зает от професионални принтери над 36 инча, които генерират приходи от $2.8 милиарда през 2006, но се очаква да намалеят до $2.7 милиарда през 2011, като отражение на по-ниския среден обем на печат месечно впредизвикан от появата на конкуренция в лицето на солвентни принтери от нисък клас и flatbed мастилено-струйни принтери. Приходите в in-house сектора се очаква да нарастнат от $904 милиона през 2006 до $1.3 милиарда през 2011, с общ годишен темп на нарастване от 7%, тъй като все повече компании (например рекламни агенции) и учреждения като университети и болници закупуват широкоформатни мастилено-струйни принтери за вътрешна употреба за презентации и signage.

Солвентни принтери- Приходи и Инсталирана база

Солвентните принтери генерират общи приходи от хардуер, медии и мастила на стойност $4 милиарда през 2006 като се очаква до 2011 сумата постепенно да нарастне до $5.1 милиарда, с общ годишен темп на нарастване от 5%. Според предвижданията през този период най-големият дял приходи ще бъде от западни производители на принтери -както с мек солвент, така и силен солвент- с приходи от $3.3 милиарда през 2006, които се предвижда да нарастнат то $4.2 милиарда през 2011. В западния ОЕМ сектор (Original Equipment Manifacturer: Производител на оригинално оборудване) с най-високи приходи продължават да бъде класа на еко-солвентните принтери. Този сегмент се очаква да генерира печалби от $2.2 милиарда през 2006 до $2.9 милиарда през 2011, с общ годишен темп на нарастване от 6%. Западнияt ОЕМ сектор за агресивния солвент бавно нараства като отражение на засилващата се конкуренция UV принтери за плосък печат и за печат на ролни материали.

Общите приходи от произведени в Китай/Корея/Тайван солвентни принтери ще нарастнат от $750 милиона през 2006 до малко над $1 милиард през 2011. В тази област, най-големият сегмент са продажбите за износ с приходи от $464 милиона през 2006, нарастващи до $718 милиона през 2011, с общ годишен темп на нарастване от 9%. По-голямата част от тези производители не успяват да проникнат във вече изградените пазари в Севрна Америка и Европа и повечето им продажби са в Азия и развиващите се държави.

UV Мастилено-струйни принтери: Приходи

UV мастилено-струйните принтери генерират общи приходи от хардуер, медии и мастила на стойност $930 през 2006 като се очаква до 2011 сумата да нарастне до $2.7 милиарда, с общ годишен темп на нарастване от 23%. В прогнозите за тази година UV пазарът е сегментиран на плоскопечатни, включително хибридни и ролни UV мастилено-струйни принтери. UV мастилено-струйните принтерипредлагат подобрения в продуктивността в сравние със солвентните и мастилено-струйните принтери с мастила на водна основа.. I.T. Strategies допитванията до крайни потребители показват, че UV мастилено-струйните принтери, както плоскопечатни, така и ролни се купуват именно заради тези подобрения в продуктивността и новите възможности, които предлагат за копирни магазини от гледна точка на новите услуги и клиенти, които им осигуряват.
През разглеждания период, приходите от плоскопечатащи UV принтери се очаква да нарастнат от малко под $800 до малко над $2 милиарда. Приходите от ниския клас плоскопечатащи UV принтери се очаква да нарастне от $300 милиона през 2006 до около $1 милиард през 2011, с общ годишен ръст на приходите от 28%. Приходите от високия клас плоскопечатащи UV принтери нараства с общ годишен ръст на приходите от 15% и се очаква да нарастне от $494 милиона през 2001 до $1 милиард през 2011.Общите приходи от ролни UV мастилено-струйни се предвижда да нарастне от $135 милиона през до $600 милиона през 2011. По-голямата част от тези приходи идват от високия клас ролни UV мастилено-струйни принтери с ръст от $121 милиона през 2006 до $563 милиона през 2011, общ годишен ръст на приходите: 36%.

Хардуер според вида принтер: Приходи от хардуер

Хардуерните приходи от широкоформатни мастилено-струйни принтери се очаква да нарастнат от $1.7 милиарда през 2006 до $2.2 милиарда през 2011, с общ годишен ръст на приходите от 6%. През разглеждания от гледна точка на ръста на приходи от хардуер се очаква най-силно да се представят UV принтерите с промяна в приходите от $400 милиона през 2006 до $854 милиона през 2011, с общ годишен ръст на приходите 17% отразяващ предимствата, които те предоставят по отношение на продуктивността . Намаляващите приходи в сектора на широкоформатните мастилено-струйни принтери с мастила на водна основа са отражение на намаляващата цена на този род широкоформатни принтери. Трябва да се отбележи, че вътре в сектора на широкоформатни принтери с мастила на водна основа, се отбелязва лек ръст на приходите от хардуер в сектора за вътрешни приложения от $228 милиона през 2006 до $257 милиона през 2011, с общ годишен ръст на приходите от 2%.

Медии според вида принтер: Приходи от медии

Като цяло световни приходи от медии за широкоформатни принтери се очаква да нарастнат от $3.6 милиарда през 2006 до $4.6милиарда през 2011, с общ годишен ръст на приходите от 7%. Общите приходи от медии се влиаят от продължилия преход към по-скъпи медии като винил, текстил, платно, както и по-твърди медии като тези използвани в плоскопечатащите UV мастилено-струйни принтери.
Принтерите с мастила на водна основа съставят около 50% от общите приходи от медии през 2006, но се очаква да намалеят до 48% през 2011, вследствие на влиянието на ниския клас солвентни и плослопечатащи UV мастилено-струйни принтери.

Медии според вида принтер: Медии на Квадратен метър

Измерено в квадратни метри пазарът на широкоформатен печат е произвел 15.2 милиарда кв. Фута (1,4 милиарда кв.м) през 2006 и се предвижда да нарастне до 24.3 милиарда кв. фута (2,3 милиарда кв.м)до 2011, с общ годишен ръст на приходите от 10%. Солвентните принтери през 2006 генерират почти 11 милиарда квадратни фута (1 милиард кв.м)-над 70% от общата продукция-през 2006 и се очаква да нарастнат на 17.5 милиарда(1,6 милиарда кв.м) до 2011, общ годишен ръст на приходите: 10%.
Най-голям ръст в продукцията имат мастилено-струйните UV принтери, които се очаква да нарастнат с общ годишен ръст на приходите от 30%, т.е от 775 милиона квадратни фута (71 милиона кв.м) през in 2006 до почти 3 милиарда (278 милиона кв.м) през 2011.

Мастила според вида принтер: Приходи от мастила

През 2006 при широкоформатния мастилено-струен печат, приходите от мастила са $3.6 милиарда и се предвижда да нарастнат до a $4.6 милиарда до 2011, общ годишен ръст на приходите: 5%. Принтерите с мастила на водна основа имат най-големият дял от приходите през 2006, 54% ($1.9 милиарда) и въпреки че се очаква ръстът им да продължи и да достигнат $2.2 милиарда през 2011, общият пазарен дял ще падне на 48%, заради нарастващия интерес към солвентни мастила, особено от класа на ниския солвент, които ще нарастнат от $1.5 милиарда (42%) през 2006 до $2.0 billion (44.8%) през 2011, с общ годишен ръст на приходите от 6%. Приходите от мастила за UV мастилено-струйни принтери ще нарастнат от $152 милиона през 2006 до $435 милиона през 2011, с общ годишен ръст на приходите от 23%. Намалявашият общ процент на скъпите мастила на водна основа отразява промяната в пазара в полза на по-евтините солвентни и мастила фиксируеми с UV лампа (UV- curable)..

Мастила според вида принтер: Литри мастила

През 2006, широкоформатните мастилено-струйни принтери консумират 28 милиона литра мастило. Предвижда се те да се увеличат до 48 милиона литра през 2011, с общ годишен ръст на приходите - 11%. През разглеждания период, солвентните принтери се очаква да консумират най-много мастило, нараствайки от 21 милиона литра до 38 милиона литра. UV принтерите използват по-малко мастило от солвентните принтери при печат на едно и също изображение. При солвентните мастила почти 50% от мастилото се изпарява, а с UV-curable мастилата близо 100% са запазени, което означава, че за печат на един и същ образ са необходими по-малко литри UV-curable, отколкото солвентно мастило.

Liz Ziepniewski Logue е консултант към I.T. Strategies, специализиращ в нововъзникнали приложения на технологии за цветен дигитален печат. Тя проучва обстойно индутриалните пазари (опаковане, етикети, стенни покрития) , широкоформатните приложения (point-of-purchase, outdoor signage etc) и цветната електрография (desktop, workgroup, търговски, вертикални пазари и тн). Ziepniewski редовно участва в индустриални конференции и е зам. редактор на Spectrum publication. Тя често дава своя принос за публикации върху индустрията, където е повече от 5 години.

Aug2007, Digital Output

Система за подаване на мастилото за серията широкоформатни притнери Blizzard от Mutoh.

Системата за подаване мастилото (BIS) е разработена от Mutoh специално за потребители с интензивен обем на печат, изискващи автономност, обезпечена с голям обем мастило и рефилна система. Системата предлага възможност за големи обеми печат с минимална намеса от страна на потребителя.
Системата разполага с 4 резервоара за мастилото, като всеки един от тях е с капацитет от 4.3 литра. Предлага се със 8 касети за непрекъснато подаване. Всяка от касетите е снабдена с електронна и механична защита против разлив на мастилото.

Резервоарите пък разполагат със собствени филтри, които предпазват главата от попадането на частици прах, което може да доведе до сериозни повреди. Постоянното ниво на мастило в рефилните касети е автоматизиран процес, който осигурява оптимално налягане на мастилото в принтиращата глава.

Ново! Рефилната система и рефилните мастила за серията Blizzard се предлагат за продажба от Юли месец, 2008г. Сега принтерите от серията Blizzard предлагат значителен брой нововъведения:
   • Производстена възможност: Нови висококачествени режими на печат при 360 точки, с технологията за вълнообразен печат i² за всички видове солвентни мастила (Eco Ultra / Mild Solvent Plus / Mild Solvent)
   • Система за подаване на мастилото (опция)
   • Нови мастила Милд-солвент плюс, оптимизирани за по-големи скорости на печат.

Към началото

Нови "Милд Солвент Плюс" мастила

Японската компания Mutoh, един от лидерите в съвременният широко-форматен печат обяви, че на пазара вече се предлагат за продажба освен системата за подаване на мастилото (BIS) също така и ново поколение милд-солвентни мастила - Mild Solvent Plus, за принтерите от серия Blizzard. Mild Solvent Plus (MS Plus) са второ поколение мастила. С новите мастила потребителите драстично ще използват пълната ефективност на принтера, като същевременно ще намалят себестойността на отпечатъка.
Мастилата Mild Solvent Plus се предлагат както в еднолитрови бутилки, пригодени за системата за подаване на мастило (BIS), така и в 440мл. касети.
Mutoh допълва солвентната база, като предлага Eco-Solvent Ultra и Mild Solvent мастила в касети по 220 и 440 мл.

Основни предимства на новите MS Plus мастила:
   • Специално разработена формула без наличието на Cyclohexanone и N-Methylpyrrolidone.
   • Атрактивна цена от 115 € / литър. Себестойността за отпечатване на 1m² е 0.92 € при средна наситеност и разход на мастило 8 ml/m².
   • Еднаква цветност, гама и устойчивост на външни условия до 3 год. (без ламиниране) както предишното поколение Mild Solvent мастила.
*За отпечатъци, подложени на екстремни условия, като подови графики или брандиране на автомобили, ламинирането е препоръчително.
   • Печат върху много богата гама медии, включително и евтини, неспециализирани
   • Подобрено фиксиране на мастилото - до три пъти по-бързо, благодарение на оптимизираните характериски на съхнене в комбинация с висококачествени режими на печат, даващи голяма плътност на отпечатъка при 360 dpi.
   • ICC профилите за сегашното поколение милд-солвент мастила са напълно приложими и при новото поколение мастила. Генерирането на нови ICC профили е необходимо единствено за новите 360 High Density dpi режими на печат.

Към началото

Световно известният лидер в решения за опаковъчната промишленост EskoArtwork придобива Mikkelsen Graphic Engineering

Компанията EskoArtwork подписа писмо за намерение относно придобиването на Mikkelsen Graphic Engineering, Inc. (MGE)- американска компания, чиято сфера на дейност е разработка на дигитални хардуерни решения за довършителни операции в къси серии.

MGE е разработчика на патентованата система i-cut®, която e интегрирана в режещите маси на ESKO от сериите i-XL и i-XE. Системата за автоматизитране на работния процес i- script™. Се превърна де-факто в международен стандарт, чрез интеграцията му във всички основни RIP платформи управляващи принтери за печат на плоскости. Камерата чете баркод маркерите и автоматично позиционира съответния инструмент за изрязване по контур.
Системата може не само да разпознае от,естванеи завъртане на оригинала, но може и да компенсира нелинейни изкривявания по време на печат.
MGE досега дистрибутираха за щатският пазар също режещите маси на EskoArtwork i-XL и i-XE с конвейрен ремък.

Към началото

От месец юни 2008 Адком предлагана българския пазар тримерите и професионалните режещи инструменти на фирма Fletcher-Terry.
Продуктите от сериите Gemini, Gemini Pro, Titan и FCS позволяват лесно и точно обрязване на отпечатаните на фолио, филм, хартия пенокартон, PVC и други плоскости на размери до 3 метра. Уникалната режеща глава на тримерите Gemini позволява бързо и лесно превключване от рязане с резци към рязане с въртящо се колело в зависимост от вида на материала за рязане.

Серията Gemini се предлага и във вариант GeminiPro, който позволява посредством
лазер изключително точно позициониране. Серията Titan включва уникални тримери. Техният солиден алуминиев корпус заедно със здравия захват на водачите дават възможност за рязане не само на ролни и плоски материали а също така и материали на текстилна основа.
FSC е достъпно решение всеки, който печата в широк формат на ролни и плоски материали и иска да форматира на определен размер своите отпечатъци. Сряза е чист и точен при широк избор от материали като:
   • Dibond® (4 мм)
   • Aluminum (1.6 мм)
   • PVC (13 мм)
   • Acrylic (13 мм) Corrugated Plastic
   • Пенокартон(13 мм)
   • Стъкло(6.5 мм)
   • Polycarbonate (6.5 мм)
Американската фирма Fletcher-Terry е основана през 1868 в Leverett, щата Масачузетс от местния бижутер O.M. Pike, който се убеждава, че диамантите не са единствения начин да се реже стъкло. Така той обмисля и проектира един груб, но ефективен резец на стъкло. Това е първият по рода си произведен от закалена стомана прът, разположен между две притискащи ролки, за което през 1868 Pike получава щатски патент U.S. Patent за изобретяването на "Magic Diamond" .
През следващите години в сътрудничество с R.J. Ives Machine в Бристол се подобрява технологията като използва стоманена заострена ролка и така се ражда "Excelsior" , който по-късно е познат като "Bristol Diamond." Няколко години по-късно Fred S. Fletcher стига до идеята, че сменяемите ролки ще бъдат по-ефективни.
През годините Fletcher-Terry стават носители на ред награди за качество от търговския департамент на САЩ, E Star награда за качество, Ford Q-101 и Ford Q-1 награди за качество и др. В края на 1980 - Fletcher-Terry се развиват в посока решения за правене и поставяне на рамки, а след бума на широкоформатния печат на пазара се предлагат Viscom продуктите от сериите Gemini, Titan, FSC и др.

Към началото

Graphtec пусна нов скенер CX300

CX300 е с ширина 91 см , лесен за използване 24- битов скенер. Модела е с точност при сканиране ±0.1% и 600-dpi оптическа разделителна способност .
Компактния дизайн, заедно със софтуера Scanning Master 21+ позволяват удобна работа при сканиране и копиране на чертежи, географски карти и големи фотоси. Дори и при скорост на сканиране в цвят с 19 мм/сек (на цялата ширина) модела дава отлични резултати.
Метода на сканиране, който Graphtec използва се базира на CIS (contact image
sensor) и High Definition Plus, което позволява висока разделителна способност, висока скорост, ниска консумация на енергия, лек и компактен дизайн.
Изображенията са отчетливи с висока чистота на детайлите, чисти и наситени
цветове.

Към началото

Компанията XEROX отново изпреварва събитията

XEROX България обяви пускането на пазара на новото мултифункционално устройство
WorkCentre™7346. Новината разширява портфолиото на серията WC7328/35/45, която беше пусната в продажба края на миналата година и защити репутацията си на устройство от ново поколение, което предлага цялостно решение за работа с цветни документи. Новата серия устройства от Xerox, с новия контролер за управление на печата е оптималния отговор потребителското търсене.

WorkCentre™7346 предлага по-широк избор и по-висока скорост на печат - 40 цветни страници и 45 черно-бели страници в минута. Времето за отпечатване на първата страница е 4.8 секунди за черно-бели отпечатъци и 6.7 секунди за цветни.
XEROX отделя сериозно внимание на обезпечаването със средства за безопастност и защита на информацията: Кодиране на ел. Поща; изолиране на факса и защита на тел. линия от възможни атаки; автентификация; воден знак и ред други.

Към началото

Нови продукти и цени от Hasselblad
Hasselblad представя нов модел камера с 50 мегапиксела сензор!
Компанията представи флагмана си в професионалната серия H - модел H3DII-50, с 50 мегапикселов сензор Kodak с размери 36x48mm, който е два пъти по-голям спрямо най-големият до момента 35mm DSLR сензор. Моделът H3DII-50 е проектиран, за да оправдае напълно очакванията и нуждите дори и най-взискателните професионални фотографи с безупречно качество и изпълнение. H3DII-50 ще се пусне за продажба на пазара през Октомври 2008г.. Hasselblad с гордост обявява и за предстоящото представяне на 645 сензор. Повече информация за новият 645 сензора може да получите на щанда на Hasselblad, на изложението Photokina 2008 в Кьолн, Германия.

Прочетете повече
Представяме ви HTS 1.5
Новият HTS 1.5 осигурява мощна комбинация от възможности за наклон, смяна и корекция на обектива, което спомага на потребителя за усъвършенстване на творческото виждане и техническите аспекти в работна среда.
Революционниият HTS 1.5 е съвместим със следните лещи HCD28mm, HC35mm, HC50mm и HC80mm.


Прочетете повече
Ако си мислите, че не може да си позволите Hasselblad - помислете отново...
Един от най-съвременните фотоапарати и решения във най-високия професионален клас, вече е на супер цена. Можете да закупите комплекта Hasselblad H3D-31 (31 мегапиксела) включващ апарата, визьор и 80mm леща на цена от €11,995.


Прочетете повече

Специална промоция!
Ако закупите модела H3DII-39 до 31-ви Декември 2008г., ще получите подарък - 80mm леща. И не само това - ще имате възможност за ъпгрейд при много гъвкави условия до следващият модел: H3DII-50, който се пуска на пазара през Октомври 2008г.

Към началото

Специална лятна промоция от Mutoh

VALUEJET 1204
51" Eco-solvent Inkjet Printer
VJ-1204 + безплатно take-up система и RIP софуер !
Summer Deal Price : € 8.990
Спестявате € 2.640

ValueJet 1204 - цена € 9.990
+ Take-Up system - цена € 950
+ PhotoPrint SE Mutoh ValueJet Edition - цена € 495

VALUEJET 1304
54" Eco-solvent Inkjet Printer
VJ-1304 + безплатно навиваща система Tension winder 30 kg и RIP софтуер !
Summer Deal Price : € 11.495
Спестявате € 3.980

ValueJet 1304 - цена € 11.990
+ Tension Winder 30 kg - цена € 2495
+ PhotoPrint SE - цена € 990

Към началото


Ако желаете да получавате веднъж месечно този бюлетин, моля изпратете e-mail с Subject: subscribe на адрес office@adcom.bg