В този брой:
Продукти
Персонализиране на картонени кутии и опаковки с Jeti Tauro H3300 LED на Agfa
Plockmatic Group придобиват Intec Printing Solutions
XEROX VERSANT 280 спечели наградата Buyers Lab (BLI) 2022 Pro за изключителна производствена дигитална преса CMYK+
Цени Всички промоционални предложения за различни продукти от портфолиото ни
Продукт на месец Юни 2022 Режещ и гравиращ лазер GH1610-AT-SCCD
Термотрансферно текстилно фолио цвят на месец Юли 2022
|
Персонализиране на картонени кутии и опаковки с Jeti Tauro H3300 LED на Agfa
Интелигентно опаковане с Doosopmaat
"Малък продукт в голяма кутия: Досада за мнозина." Бизнес моделът на Doosopmaat.nl се основава на това. Тяхната философия: спрете опаковането и транспортирането на въздух и избягвайте ненужното използване на картон. Докато дигитализацията на довършителните работи направи възможно сбогуването с щанцоването, дигиталният печат сега поставя персонализирането на опаковките на фокус, благодарение на наскоро обявеният Jeti Tauro H3300 LED от Agfa. Персонализирана кутия на цената на стандартна. Преди повече от двадесет години, когато Doosopmaat е основан във Waddinxveen, това е отправната им точка и все още е мотото им. Докато изработените по поръчка класически американски кутии от опаковъчен картон бяха доставяни на ограничен брой големи клиенти, вече могат да бъдат поръчани осем различни вида кутии в почти всеки възможен размер. Клиентът може бързо и интуитивно да конфигурира и поръча уникална кутия с помощта на онлайн инструмент за изчисление.
Малки серии
„В днешно време компаниите вече не искат да съхраняват стотици хиляди кутии“, казва генералният мениджър Юрген Вугтс. „Doosopmaat запълва тази празнина. Благодарение на обширната дигитализация, ние можем да произвеждаме малки серии кутии според спецификациите на нашите клиенти или да ги изработваме при поискване.“ „Разцветът на електронната търговия също означава допълнителен вятър в платната за Doosopmaat, казва финансовият директор Малко Хонкооп. „И в B2B, и в B2C все повече и повече продукти отиват директно към клиентите. В резултат на това нарастна необходимостта продуктите да се опаковат безопасно и подходящо, без излишен въздух. 75 % от нашите поръчки вече идват през онлайн платформата, където клиентът веднага вижда какво получава и колко струва.”
Юрген Вугтс (вляво) и Малко Хонкооп: „Ние растем повече от 20 % всяка година.“
Има толкова много различни продукции на ден в Doosopmaat, което прави краткото време за зареждане с Agfa Jeti Tauro H3300 LED изключително важно.
Принтер за дигитална персонализация на опаковки
Нарастващото търсене на персонализирани кутии беше посрещнато преди няколко години с покупката на принтер за персонализация на адреси от HP, който прави възможно името на подателя да бъде отпечатано в черно/сиво върху кутията. Вугтс: „Това наистина ни помогна да се развием, когато започнахме да правим кутии за подаръци. Клиентите вече можеха да позиционират собствено изображение за отпечатване върху опаковката и да видят онлайн триизмерна визуализация. По-голямата част от клиенти не разбират от велпапе и печат, така че трябва да ги улесним максимално. Целият ни процес на поръчка е насочен към това.“ Преди около седем години дигиталният цветен печат (CMYK) е въведен в Doosopmaat. „Печатът на един пас е от съществено значение в нашия производствен процес, защото осигурява висока производителност при относително ниски разходи“, обяснява Вугтс. Това беше постигнато със сглобена в Италия AEG машина с печатащи глави Kyocera, способни да печатат върху медии с до 320 мм ширина. „Тази машина обаче имаше своите ограничения, а междувременно търсенето на качествен печат се увеличи. А когато ставаше въпрос за обслужване, често имаше объркване на езиците. Това е недопустимо, при условие, че основната ни цел е доставките на продуктите да бъдат изпълнени. Едно от нашите уникални предложения за продажба (USP) е гаранцията, че опаковките ще бъдат при клиента в рамките на 48 часа.“
Основни изисквания
По-добро качество на печат, висока скорост на производство, висока надеждност (освен при печат, също и при организацията на обслужването) и повече гъвкавост във форматите за печат: това бяха четирите най-важни изисквания, с които Doosopmaat се обърна към Agfa. Хонкооп: „Карахме до Mortsel два пъти с камион, пълен с картони, за да тестваме Jeti Tauro H3300 и да опитаме да изчислим всички видове конфигурации по отношение на товарене и разтоварване. Ако обработвате около 120 до 150 различни продукции на ден, то имате нужда от машина с кратко време за зареждане. Стандартният принцип на изработка е първо отпечатване и след това рязане, но и обратното също трябва да е възможно.“
С CMYKLcLk и бяло е възможно да се изработват кутии/опаковки с пълноцветен печат.
Операторите преминават обучение от Agfa, за да могат да работят с UV принтера
Силната вакуумна маса на jeti tauro е предимство при печат върху велпапе
Печатът с едно преминаване на печатащата глава остава основно изискване, защото режимът с две преминавания всъщност е най-ниското качество, валидирано от Agfa. Вугтс: „Ако искаме само логото на компанията Jansen върху кутия, едно минаване на главата е достатъчно за нас. С повече от четири плочи една до друга имаме приблизително същия капацитет като на AEG машината, но с по-добро качество.“ Друго условие е възможността за печат на бяло. Чрез поставянето на две глави с бяло до всеки ред от цветове (CMYKLcLk), Jeti Tauro вече може да печата бяло с висока скорост.
Статуетките на FD Gazelle Award (т.е. награда за най-бързо развиващите се компании в Холандия) едва се побират на перваза на прозореца на Doosopmaat. Вугтс: „Ние се разрастваме всяка година с повече от 20 процента. По-нататъшните професионализация и растеж, също и в Германия, са от основно значение. Тази инвестиция се вписва в това.” Хонкооп: „Постепенно ще преминем от двустранни към четиристранно отпечатани кутии, включително бели. И накрая, искаме да можем да предложим на нашите клиенти кутии с пълноцветен печат отвсякъде.“
|
Към началото
Plockmatic Group придобиват Intec Printing Solutions
Plockmatic Group, един от водещите в света разработчици и производители на довършителни технологии за документи, придоби Intec Printing Solutions Ltd, със седалище в Пул, Дорсет, основен световен доставчик на уникално оборудване за пазарите на печатни и графични решения.
Настоящата звезда в продуктовата гама на Intec е серията ColorCut, която включва базови широкоформатни продукти за рязане. Освен това Intec предлага и ColorFlare - серия от настолни, професионални устройства за полагане на различни фолиа и ламинати.
Сега компанията става изцяло дъщерно дружество на Plockmatic International AB и част от Plockmatic Group, която включва добре познатите гами Morgana и Watkiss от офлайн довършителни системи. Главният изпълнителен директор на шведската фирма Ян Марсторп ще продължи да ръководи разширената група компании.
Коментирайки придобиването, Ян Марсторп каза: „Intec са добре известни в индустрията с предоставянето на качествени продукти на конкурентни цени. Серията оборудване за рязане ColorCut беше добре приета от пазара, с продажби в Обединеното кралство, в Северна Америка и много други страни от целия свят."
„Тези системи са идеални за малки до средни тиражи, които трябва да осигурят професионално изрязани и завършени рекламни табла, кутии, етикети и др. Това е сектор от пазара, който се разраства бързо през последните години и който Plockmatic има желание да проучва и разширява допълнително."
„Също така виждаме добро съответствие за тези продукти с нашите големи OEM клиенти, които предоставят принтери. Тези продукти ще осигурят повече приложения и ще им позволят да се развият по-нататък в пазарния сегмент на леките опаковки и етикети.“
По отношение на това как тези продукти се вписват в настоящата продуктова гама, Рей Хилхаус, вицепрезидент по продажби и маркетинг за офлайн бизнес звеното на Plockmatic казва: „Нашият екип по продажбите на Morgana в Обединеното кралство се радва на значителен успех с широкоформатните довършителни системи на Valiani през последните години. Виждаме, че пакетът от продукти ColorCut ги допълва и предоставя страхотна възможност в този разширяващ се пазарен сегмент за нашите международни представителства по целия свят.“
Компанията Plockmatic ще се стреми да разшири продажбите на тези устройства чрез съществуващите международни дилърски мрежи на Intec и Morgana, OEM партньорите на Plockmatic, както и чрез своите дъщерни дружества в Обединеното кралство и САЩ. Intec Printing Solutions ще продължи да проектира и конфигурира продукти в централата си в Пул, като целият настоящ персонал ще бъде запазен. Придобиването включва филиалите и дейността на компанията в САЩ, Intec Printing Solutions Inc., базирана в Тампа, Флорида.
Компанията Intec е основан от Иън Мелвил през 1989 г. Коментирайки продажбата на Plockmatic International, Иън каза: „След като започнахме бизнеса, фокусиран върху Apple Macs и продукти за предпечат през 1989 г., ние преминахме през целия процес на печат, за да достигнем до настоящата ни гама от оборудване за довършителни операции. Смело мога да кажа, че това беше дълго, изпълнено със събития, много приятно и в крайна сметка много успешно пътуване. За мен беше голямо удоволствие да се срещна с доставчици на печатно оборудване от цял свят – всички те са страхотни хора. За мен беше удоволствие да бъда част от тази фантастична и много адаптивна индустрия.
„Като собственик на успешен бизнес идва момент, когато трябва да се постави въпросът на къде отива бизнесът, след като аз си тръгна. Продажбата на компанията на Plockmatic дойде в подходящ момент за мен, за Intec Printing Solutions и за моя фантастичен екип. Тази сделка ще ми даде възможност да отделя повече време за няколко благотворителни проекта, в които участвам, както и да се насладя на заслуженото време за почивка. За бизнеса и персонала тази продажба ще осигури солидна подкрепа от успешен международен производител.“
Plockmatic Group от компании е част от Grimaldi Industri Group, диверсифицирана холдингова компания, базирана в Стокхолм. „Придобиването на Intec Printing Solutions допълнително показва нашата отдаденост към клиентите и към пазарната ниша на довършителни работи на документи“, казва Салваторе Грималди, собственик и главен изпълнителен директор на Grimaldi Industri.
Plockmatic Group разработва, произвежда, продава и поддържа широка гама от системи за довършителни работи на документи, под марките Plockmatic и Morgana. Тези продукти работят инлайн или офлайн и допълват най-добрите системи за дигитален печат в света.
|
Към началото
XEROX VERSANT 280 спечели наградата Buyers Lab (BLI) 2022 Pro за изключителна производствена дигитална преса CMYK+
XEROX VERSANT 280 с EFI Fiery EX 280 Print Server спечели наградата Buyers Lab (BLI) 2022 Pro за изключителна производствена дигитална преса за средни обеми CMYK+.
Присъждани ежегодно, наградите BLI PRO отличават продуктите, които са показали най-добри резултати в производствените полеви тестове през предходната година.
„ На изобилния от предлагани производствени решения за средни обеми пазар, Xerox Versant 280 беше отличен за своята впечатляваща производителност във всички разнообразни тестови елементи, със страхотни резултати, когато ставаше дума за работа със смесени медии, RIP тестове и mix-plex задачи.“, каза Дейвид Суитман, директор на Keypoint Intelligence EMEA/Asia Research & Lab Services.
„Устройството подложено на нашите шест предизвикателни теста за производствени обеми, обхващащи материали с покритие, без покритие и с текстура от 80 gsm до 300 gsm, показа висока ефективност на енджина, като същевременно поддържаше средно отклонение на цветовете Delta E00 от само 1,1 при над 22 500 клика. Видяхме и най-голямата цветова гама CIE от устройствата за среден обем тествани до сега, което подкрепя способността му да възпроизвежда широка гама от цветове.“
Дигиталната преса XEROX VERSANT 280 предлага огромна гъвкавост на много нива. Печатниците, които търсят инвестиционния потенциал на увеличените цветови възможности могат да добавят специални цветове отвъд CMYK с допълнителните китове към модела. Xerox направи процеса по подмяна на тонерите изключително лек, като според нашия опит подмяната отнема по-малко от 30 минути и не е необходимо почистване на тонера.
В допълнение екстрите за повишаване на производителността и автоматизацията позволяват печат на максимална скорост независимо от теглото на носителя до поддържаните 400 gsm, рационализация на процесите по калибриране на цветовете и настройката на машината повишават ефективността.
Всичко това прави XEROX VERSANT 280 решение, което подкрепя всеки бизнес, който търси да се отличи и разшири, давайки брилянтно стойностно предложение.
“Използваемостта е ключов фактор за това устройство “, казва Мартин Соун, Keypoint Intelligence мениджър Европейска лаборатория. „Екипът хареса добре проектирания потребителски интерфейс и големия сензорен екран, което прави задачите по управлението на устройството бързо изпълними. Отстраняването на засядания е лесен и автоматизиран процес поради правия път на хартията и ясните инструкции на екрана, които следвайки ги автоматично се актуализират на всяка стъпка. Това прави процеса много ефективен. Широкия набор от възможности за подмяна на ключови части от оператора спомага за намаляване на риска от продължително спиране на работата в очакване на сервизен специалист в критични моменти.“ Относно Keypoint Intelligence В продължение на 60 години клиентите в индустрията за цифрови изображения разчитат на Keypoint Intelligence за независими практически тестове, лабораторни данни и обширни пазарни проучвания, за да подкрепят успеха на техните продукти и продажби. Keypoint Intelligence е признат за най-доверения източник на безпристрастни информация, анализи, награди поради десетилетията опит на анализаторите си. Клиентите ни са използвали тези критични данни при вземане на стратегически решения, ежедневни продажби и оперативни цели за да подобрят бизнеса и повишават резултатите си. С централен фокус върху клиента Keypoint Intelligence продължава да се развива, тъй като индустрията се променя чрез разширяване на предложенията и подобряване на технологиите, като същевременно подкрепя трансформацията на производителите, каналите и техните клиенти в сектора на дигиталния печат.
Относно наградите BLI PRO Въз основа на резултатите от обширни, производствени полеви тестове, по време на които се отпечатват хиляди страници и се анализират стотици данни, наградите Buyers Lab BLI Pro отличават най-добре представилите се на годишна база. Новите тестови програми Production 2.0 и 2.0 Lite на Keypoint Intelligence се фокусират върху днешните ключови проблеми, включително автоматизация, най-добри практики, постоянно качество на изхода при дълги производствени цикли, ключови възможности за поддръжка на ниво оператор и множество анализи на качеството на изходното изображение и производителността.
Източник: Keypoint Intelligence North America • Europe • Asia Можете да прочетете оригиналната статия на английски тук
АДКОМ – Оторизиран златен партньор на XEROX за производствения клас решения
|
Към началото
Каталог '21/'22
Разгледайте обновения ни каталог, с част от новите продукти, които предлага Адком.
|
Към началото
Ако желаете да получавате веднъж месечно този бюлетин, моля изпратете e-mail със Subject: subscribe на e-mail адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
|